آرامش


lonly.girl

یکی از آنها تصویر دریای عظیمی بود با کوه های عظیم و تصویر زیبای آسمان که در دریا دیده می شد و ابرهای سفید کوچکی در بالای دریا بودند. در گوشه ی تصویر، اطاقکی بود با پنجره ای باز و زیبا و مرغان دریایی که با شوق بر روی دریا پرواز می کردند.

 

تصویر دوم ، نمایی از کوه ها بود. کوه های ناهموار با قله های تیز. در تصویر، رگبار شدیدی در حال باریدن بود. ابرهای تیره وآسمان پر از ابر، به طرز بی رحمانه ای وحشتناک جلوه می کرد.

این تابلو با تابلوهای دیگر هیچ هماهنگی نداشت اما پادشاه پس از چند روز اعلام کرد که تابلوی دوم برنده ی مسابقه است. پادشاه هنرمندان را جمع کرد و توضیح داد:

به تابلوی دوم دقت کنید. در بریدگی یکی از صخره ها، جوجه پرنده ای آرام در میان غرش وحشیانه ی طوفان نشسته است و اضافه کرد آرامش آن چیزی نیست که در مکانی پر سر و صدا، آرام و بدون مشکل یافت شود . آرامش آن چیزی است که در میان شرایط دشوار، در قلب شما حفظ می شود و وجود دارد.

این تنها معنای آرامش است.

 


نظرات شما عزیزان:

س
ساعت9:39---10 مهر 1391
سلام
انتخاب ها زیباست بسیار


HOSSEIN
ساعت10:58---13 تير 1391
سلام.شما لطف دارین.وبلاگ شما هم قشنگه.بازم سر بزنید.

sodi
ساعت7:19---12 تير 1391
تاریکی که ترس ندارد از مردمانی بترس که در روز روشن قصد تاراج احســــــــاست را دارند ...


نقطه
ساعت22:54---11 تير 1391
سلام

E.Azadi

آرامش همیشه چیزی نیست که ما به آن فکر می کنیم ، شاید ما در یک مصیبت آرامش بیشتری داشته باشیم نسبت به آرامشی که در یک شادی داریم. این داستان به گونه ای شبیه به داستانهای آرزوی سنگ تراش و در آرزوی الماس و خانه ی رویائی است ولی همانطور که قبلا گفتم اصل نوع دیدن است. شاید آرامش همین الان در کنار ماست ولی باید بتوان آن را دید و از آن استفاده کرد. یکی دیگر از راههای آرامش یاد خداوند بزرگ است، که این آرامش ، آرامشی است ماندگار.

الا بذکر الله تطمئن القلوب


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 10 تير 1391برچسب:,ساعت 19:50 توسط E.A| |


قالب وبلاگ : فقط بهاربيست



قالب پرشین بلاگ - پزشک متخصص - گویا آی تی - تک تمپ - سکوت | قالب بلاگ اسکای - گرافیک - وبلاگ